[Linux] - prosba o pomoc - problem se siti

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Květen 12 17:31:22 CEST 2023

V prvom kroku design siete. To mie je  Linuxe, ale o LAN komunikaci

Zariadenie nemoze byt pripojene 2 nezavislymi  portami s dvomi IP v tej
istej sieti danej maskou bez dalsich specialnych nastaveni, ako napr
etherchannel, alebo ine formy LAN multipathu a nastavenim rovnakych
algoritmov pre multipath na switchoch aj na zariadeni.
A ak je siet na jednom interface podmnozinou/subsietou inej siete na druhom
interface, tsk z hladiska routovania to robi tiez psie kusy.

Odoslanie komunikacneho packetu jednym portom... a vrati sa mu odpoved inym
portom... nesedia sekvencne cislovania paketov, stavove firewally taketo
odpovede zahadzuju a aj IP stack v tom ma chaos a podla implementacie moze
tiez zahadzovat odpovede, ktore pridu inou cestou, ako poli poslane
poziadavky....

Toto je cesta do pekla.

Ak 2 fyzicke interfaces, tak 2 nezavisle siete a k nim prislusne nezavisle
IP z danych sieti, alebo naozaj nastavit formu LAN multipathu, ale to nie
je na DHCP...

Dodo.

Dňa pi 12. 5. 2023, 17:11 Richard Kaličiak <hw.kaliciak na fn.de> napísal(a):