[Linux] - prosba o pomoc - problem se siti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Květen 11 16:35:54 CEST 2023

Zdravím,

že bych byl nějaký linux guru to asi ne, ale pojďme udělat nějakou
diagnostiku.

Píšete, že tam máte Raspbian, což je upravený debian. Raspbian tu teď
nemám, tak budu cesty diktovat ze svého debianu.

pošlete výstupy:

ip  addr

sudo iptables -L

cat /etc/network/interfaces

pokud fyzický interface má IPv6 adresu, tak zkuste z jiného stroje na
tom samém segmentu tuhle adresu pingnout.  mělo by to normálně jít
(adresy z link local fe80::)

Petr