Re: OT: laserové gravírování PMMA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 23:13:57 CEST 2023

Přehlídl jsem toto vlákno, tak reaguju takto se zpožděním.
Docela by mě to zajímalo.
Teď aktuálně nemůžu udělat pokus, protože mám jednak laser v procesu
přestavby (předělávám ho na rychlovýměnnou hlavu, aby se daly snadno
střídat různé lasery).
A druhak nemám žádné černé ani jiné hodně tmavé plexi.

Jak silný laser prosím používáte?
A jak vypadá ten řez? Byl byste prosím ochotný udělat nějakou fotku řezu
a napsat k tomu parametry, jakými se to řezalo?
Co takhle zkusit laser zaostřit kousek pod povrch? Tedy na povrchu by to
stopu neudělalo, ale pod povrchem by to mohlo udělat nějaké mikrobubliny.

Díky.
PL