Re: OT: laserové gravírování PMMA

Ota Herm ota na herm.cz
Pondělí Květen 15 15:58:17 CEST 2023

On Mon, May 8, 2023 at 2:26 PM Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> wrote:

> k tomu mohu říci jen to, že to mne zajímá.
> Já mám 60W CO2 a tam taky žádná barevná změna, ale ani jsem nad tím
> neuvažoval, pokaždé si jen připravím povrch a barvím to permanentní fixou.

To jsem zkoušel, ale to moje plexisklo má matný/pískovaný povrch a jakmile
se trocha barvy dostane mimo, tak už prakticky nejde setřít... Kdybych to
měl vyplňovat pečlivě po každé čárce a fakt nepřetáhnout, tak už to časově
nemá cenu tímto způsobem dělat. Z opačné strany je to plexi lesklé, tam by
to šlo vyplnit snadno, ale ani  zdaleka nevypadá tak pěkně, jako ten
pískovaný povrch.

Hezký den!
Ota