Re: automoto Oqtavia 2 řídící elektronika zadní dveře levé

Čtvrtek Květen 11 07:36:49 CEST 2023

Tak takové auto jsem měl taky, seat ibiza 1993, přesně, vzadu v kufru
kompresor a do dveří vedli hadičky. Tlakem nebo podtlakem se
odmykalo/zamykalo. Někdy se stávalo, že vypadla hadička u toho kompresoru v
kufru a pak to samozřejmě nechodilo.

Taky jsem se tomu řešení divil. Ale předchozí auto byl favorit, tam nebyl
ani centrál. Jediný kabel do dveří byl k reproduktoru a tahal jsem ho tam
sám, protože to původně nemělo ani žádné audio. BTW měl jsem CD-ROMku jako
přehrávač CDček, tohleto je moje fotka:

https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=carsystem.jpg

P.K.