<div dir="ltr"><div>Tak takové auto jsem měl taky, seat ibiza 1993, přesně, vzadu v kufru kompresor a do dveří vedli hadičky. Tlakem nebo podtlakem se odmykalo/zamykalo. Někdy se stávalo, že vypadla hadička u toho kompresoru v kufru a pak to samozřejmě nechodilo.</div><div><br></div><div>Taky jsem se tomu řešení divil. Ale předchozí auto byl favorit, tam nebyl ani centrál. Jediný kabel do dveří byl k reproduktoru a tahal jsem ho tam sám, protože to původně nemělo ani žádné audio. BTW měl jsem CD-ROMku jako přehrávač CDček, tohleto je moje fotka:</div><div><br></div><div><a href="https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=carsystem.jpg">https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=carsystem.jpg</a><br></div><div><br></div><div>P.K.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 10. 5. 2023 v 11:18 odesílatel ajtservis <<a href="mailto:info@ajtservis.cz">info@ajtservis.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">v nasem "autoparku" je z te doby jeep a audi a3 a ty maji zamky/zamykani <br>
pneumaticke. tam ty chipy asi neni na co pripojit ? jeste jsem to na <br>
vlastni oci nevidel jak to je delane, protoze to porad funguje. zato <br>
motorove zamky na passatech/octa atd. to je nekonecnej serial.<br>
tomik.<br>
</blockquote></div></div>