Re: automoto Oqtavia 2 řídící elektronika zadní dveře levé

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 10 11:18:21 CEST 2023

v nasem "autoparku" je z te doby jeep a audi a3 a ty maji zamky/zamykani
pneumaticke. tam ty chipy asi neni na co pripojit ? jeste jsem to na
vlastni oci nevidel jak to je delane, protoze to porad funguje. zato
motorove zamky na passatech/octa atd. to je nekonecnej serial.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín