Re: automoto Oqtavia 2 řídící elektronika zadní dveře levé

Středa Květen 10 11:07:09 CEST 2023

Nedávno jsem opravoval zámek dveří na své mazdě 2004. Neumřelo to na pájené
spoje, ale rozpadla se tam malá pružinka. Žádný CAN do toho nevede. Zámek
jsem koupil nový a musel ho trochu přizpůsobit, protože ten původní byl s
dvojitým zamykáním, nový s jednoduchým a nepotkaly se piny v konektoru. Po
přestřižení drátů a přepájení to chodí. Jeden konektor nebylo kam zapojit,
funguje to i bez něj (asi to dvojité zamykání).

Ta mazda je přitom cca ze stejné doby jako dvojková oktávka, navíc trochu
vyšší třída (prodejní cena tehdy od 850 tisíc nahoru, já jsem to samozřejmě
koupil ojeté). Přitom je to udělané jednodušeji, bez CANu a čipů v kdečem.
A v Japonsku.

P.K.