Re: OT FVE na střeše SVJ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 10 13:55:05 CEST 2023

Nojo, to unávám, že je blbý. Já to u invertoru neřešil. Fáze zatěžuje
skoro rovnoměrně (jednu víc o ventilátor a jednu o oběhovku, které, ač
jsou také řízené jsou jednofázové). Vstupní filtr pak zajišťuje, že
zátěž je téměř dokonale sinusová a bez jaloviny. To se pochopitelně líbí
střídačům FVE.

Martin Záruba