Re: OT FVE na střeše SVJ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 10 13:36:18 CEST 2023

muzu potvrdit, tech 17-18kW je na tech 6-7l/min pri nastavenych 40°C.
prutok je na nasem el_prokaci skrcenej servem na "eco" 7l/min. max.
prikon, ktery lze az 24kW je touto komninaci omezeny na tech cca 18kW.
sprchova hlavice koupena super_eco do tech 6l/min(i zmereno kyblikovou
metodou) je na sprchovani 100% funkcni. pokud si nekdo pusti dalsi
teplou vodu, museji se podelit :-)(jsme jen 3ks) hloupe je, ze 3f
prutokac nezatezuje vsechny 3f rovnomerne nejakou spinanou regulaci, coz
neni sci-fi, ale postupne jede na krev jednotlive faze. a kdyz klestakem
vychytate, ktere a prepojite v rozvadeci iddealni kombinaci, tak
zjistite, ze ten sled fazi, si prutokac obcas prehodi. by cloveka jeblo .
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín