Re: OT FVE na střeše SVJ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 10 13:08:04 CEST 2023

17 kW jsme kdysi měli klasickou karmu. Teď máme el. průtokáč 12, to je
taková dolní hranice, je to náročnější na výběr vhodné sprchové hlavice.
Těsně před zdražením jsem uvažoval, že koupím novej, 15 kW, ale pak jsem
si to rozmyslel. Při koupeli si vždycky představuju, jak ze sprchy lítaj
mince místo kapek:-)

PH