Re: OT FVE na střeše SVJ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Květen 9 15:49:20 CEST 2023

Nechci kazit radost, ale uz jsem tohle kdysi taky rozvazoval.

1000l/mes/byt deleno ~30 dnu = ~33.5l/den/byt
To tam mate 16 duchodcu v 1+1?

Ta spotreba bude asi krapet vyssi (minimalne x2, spise x2.5).
33.5l*2*16bytu= 1072l
Takze je nutny boiler 1500l a do nej ulozit denne >~75kWh
Cim do/na-hrivat konec podzimu, zimu, zacatek jara?

Mate vlastni boiler na TUV a vlastni ohrev?
Od toho se to cele odvine dal.
Pokud jste na centralce, tak asi bude smlouva s distribuci tepla dost
problemem pro tuto akci.

To je otazek, co?

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.