Re: Rychloupínací systém pro přesné nesilové upínání

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 8 15:22:32 CEST 2023

Pokud ještě nenajdu u nějakého Číňana něco šikovného, tak to v prvním
přiblížení udělám jako kapsu.
V ose X a Z se to dotlačí na hranu, v ose Y na plochu.

Pokud seženu nějaký pružinový pásek plechu, tak tam udělám dotlačení
pružinou.
Pak by se to pro lehké věci (třeba malý laser) ani nemuselo už nijak dál
fixovat.
Těžké věci by se zafixovaly centrálně jedním šroubem zezadu.

Díky všem za reakce a tipy.

PL