Sklad SMD civek

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Květen 7 23:41:54 CEST 2023

Ahoj,

navrhl jsem si a vytiskl takový malý sklad SMD cívek. Stejně jsem potřeboval spotřebovat hromadu plastů v barvách, které nikdo delší dobu moc nekupoval, a uvolnit po nich místo. Proto to je všelijak barevné. Takhle nějak sklad cívek vypadá:

http://media.clexpert.cz/smeti/sklad-smd-civek.jpg

Tedy to je část, kterou jsem zatím vytiskl a zatím jen tak provizorně popsal, než dokončím software pro evidenci a tisk pořádných etiket dovnitř a štítků ven. Ještě mám na tím další dvě police, ale to už tedy není mnoho místa. Současně tisknu prázdné cívky na ty pásky, které nemám na cívkách, abych si je mohl namotat. A zjišťuji, že tedy toho místa fakt není mnoho. Hrozně moc ty kotouče zaberou.

Proto se ptám, jak cívky skladujete vy? Já bych na ně potřeboval snad samostatnou garáž 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory