Re: Rychloupínací systém pro přesné nesilové upínání

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 8 13:18:19 CEST 2023

u cnc_routeru pouzivam podle potreby a velikosti upinane veci kombinaci
dorazu, dva v jedne ose a jeden v druhe. + koliky d2mm. dobre se
dopocitava hrana opreni.
pokud je potreba prichytit v plose u vetsich placatych veci, tak imbus
sroubky s extra nizkou hlavou. jsou drahe, ale vejdou se vsude.
vsechno lze koupit v kusovce, neni potreba rozdelavat loziska atd.
koliky treba:
https://eshop.killich.cz/eshop/spojovaci-material/cepy-pera-koliky-zavlacky/koliky/din-7-kolik-valcovy-z-nekalene-oceli/
sroubky:
https://www.briol.cz/cs/p-36-sroub-imbus-extra-nizka-valcova-hlava-bn-1206
upinani je ale hrozne sirokej obor jak do moznosti, tak penez :-)
snazim se za kazdou cenu, aby si jakekoliv dorazy a pripravky stroj
vyrobil, nebo nastavil sam. neni nic horsiho, nez mit upinaci plochu,
kterou si nejsem schopny, srovnat, obrobit + omerit komplet dokola.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín