Re: Rychloupínací systém pro přesné nesilové upínání

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Květen 8 07:27:00 CEST 2023

Existují i pruzne koliky. Ale epoxydove lepidlo by asi drzelo vice.
Magnet by sel pouzit z jedne strany odendavaci, protoze ano, souhlasim, ze
z tech koliku by to slo horkotezko presne kolmo sundat.

JURP