Huawei_B2368-66 limit dat

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Květen 5 11:16:47 CEST 2023

QoS je spíše o prioritě služeb a omezení rychlosti než o množství dat. A
to se nastavuje třeba pro port nebo IP adresu.
Tazatel požaduje asi nějaké obecné omezení pro hosty řešení podle MAC
adres. Zda to nějaký tp-link umí se dá ověřit tady:
https://www.tp-link.com/cz/support/emulator/
Snad nějaký Mikrotik nebo OpenWRT?
https://github.com/lemonsqueeze/OpenWRTQuotas

Martin Hanek