Huawei_B2368-66 limit dat

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 5 10:59:31 CEST 2023

Ahoj,

není to moc běžné pro tento typ modemů.
Pokud to někdo umí, tak se to typicky označuje jako "rodičovská
kontrola" nebo "QoS" a bejvá to v návodu označeno celkem viditelně.
Asi nejlevnější kousek, kde jsem to našel je:
https://www.czc.cz/tp-link-tl-wr820n/250709/produkt
(ale dlouho jsem nehledal a o kvalitě toho QoSu nic nevím)

Techničtější je to značení QoS (Quality of Service), omezíš kvalitu per
klient buď na rychlosti a nebo množství dat za jednotku času.