Huawei_B2368-66 limit dat

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 5 11:45:45 CEST 2023

Zdravím,

jen takový detail. Zařizoval jsem asi před 4 lety internet přes LTE.

U O2 (nevím jak ostatní operátoři) můžete mít modem ve dvou módech:

1) Přenosný LTE modem, limit 60GB, přijedete kamkoliv v ČR, zapnete, máte
internet.
2) LTE modem (stejný HW), který funguje jen na jedné adrese, s jednou BTS.
A tam pak je limit neomezený. Takto to máme na chalupě, děti na tom mají
Playstation a tchyně TV a opravdu to neomezené je.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby