[OT] Monitor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 4 22:23:13 CEST 2023

Není to trochu nespravedlivé srovnávat cenu nejlevnějšího monitoru z
Alíka s cenou redukce od Krupa?
Pak by snad bylo třeba pro srovnání použít i redukci od Alíka, za
nějakých 30-40 Kč.
Třeba něco takového:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005181590609.html

Podobné dlouhodobě používám k naprosté spokojenosti.
Mám nějaké staré monitory, které umí jenom VGA nebo DisplayPort.
A redukce HDMI-DP je drahá a složitá, tak proto redukce HDMI-VGA.

PL