[OT] Monitor

Čtvrtek Květen 4 21:24:15 CEST 2023

Jak velký monitor to má být? Nějaký starý PC monitor s DVI konektorem,
redukce na HDMI stojí pár korun:

https://aukro.cz/pekny-funkcni-dell-lcd-monitor-19-p1913sb-vga-dvi-display-port-usb-7034630543

Ten link na ali už nefunguje:

https://www.aliexpress.com/item/1005003149961747.html

Ale bacha, někdy je tam cena 5 EUR, ale je to za nějaké příslušenství
(kabely + futrál), když klikneš na variantu "monitor", najednou je cena 49
EUR:

https://de.aliexpress.com/item/1005005362927164.html

P.K.