[OT] Monitor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 4 20:48:09 CEST 2023

Zdar,

potřeboval jsem si koupit redukci z HDMI na VGA, protože mám "v
serverovně" starej VGA monitor a nové jednodeskové počítače jedou v HDMI
a tak. Mmo a kamarád se zeptal, jestli ta redukce nebude dražší, než můj
monitor.
To jsem mu moc nechtěl vyvracet, protože monitor je slepenec nějakého
malého LCD panelu a divného SoC řadiče realtec. Ale zase jsem tomu i
udělal krabičku z plastu co mi dali v reklamce.

Ale řekl jsem si, že to vyzkouším. Redukce se v krup.cz koupí za 265,-
https://www.krup.cz/Default.asp?cls=stoitem&stiid=7125
A tak jsem začal hledat monitor pod touto cenou. A světe div se, našel:
https://www.aliexpress.com/item/1005003149961747.html
Tedy pochopitelně jen 7" verzi, ale to odpovídá mojim potřebám. Minulý
týden to psalo, že mají poslední 2ks s free shipingem z polska do CZ a 5
day delivery. Tak jsem si jeden koupil a kupodivu mi dnes napsal PoPeL,
že mi zítra, nebo v úterý hodí zásilku.
Tak jsem zvědavej, co to bude za krám.

Držte mi palce, abych nedostal ručně opracované polínko na otop.

Jindra