[OT] Gravitricity - gravitacni baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 6 20:30:26 CEST 2023

Říkal jsem si, jak to, že plánují takovou ptákovinu, když jednoduchým
výpočtem je vidět, co je to za blbost.
Ale pak jsem na to přišel.
Když jsem si pustil bednu, tak tam měli nějakou korunovaci. A došlo mi,
že autoři toho projektu jsou Angličani.

Ti Angláni jsou takoví podivní tvorové. I v dospělosti si hrajou na
pohádky s nějakými králi a princi, věčně jezdí v protisměru a tak.
A měří v nějakých divných jednotkách podle velikosti nohou, šířky prstů,
váží v nějakým semenech atd.
No a v těch jejich podivných jednotkách asi ta energetická bilance
vychází úplně jinak a dobře.
Nebo to v nějakých těch librách, stopách a BTU vůbec neumí spočítat.

Tak už mi to konečně začalo dávat smysl.  ;-)

PL