[OT] Monitor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 5 08:49:54 CEST 2023

Ano, je to nespravedlivé.
Ale ta diskuze byla, že redukci mám doma "na počkání", proto se do
slosování dostaly jen monitory s doručením do 14 dní. A tento má (měl)
doručení do týdne. Ráno mi přišla SMS, že v 11 dorazí, takže to stihl na
den přesně (i se svátkem).

Kupodivu monitor dostal slevu a už je jen za 88CZK, ale pořád se nedá
doručit, takže je to jedno.

Ta cena byla za monitor, za 7" verzi, ne za kabel ani něco podobného.

A k té nejlevnější redukci, ta je sice za 40, ale ještě k ní potřebuješ
kabel, ta od Krupa má 2m kabel v ceně. Takže ještě cca 60 za 2m kabel
(VGA kabel je dražší):
https://www.aliexpress.com/item/33018545521.html
Takže je to jen za polovinu :)