Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Květen 4 12:10:46 CEST 2023

Dobrý den,

Jo, vadnou cívku jsem také rozebíral, a také nic nenašel. Kus tlustého
měděného drátu namotaný do cívky, a zaříznutý do konektoru. Měl jsem
podezření jenom na špatný kontakt v tom zaříznutí, protože nic jiného
tam snad odejít nemohlo, kromě mezizávitového zkratu.
Diagnostika a kódy jednotlivých chyb se asi časem vyvíjí, takže čím
starší auto, tím méně informací. Nevím ale, jak ta diagnostika funguje.
Jestli musí na CAN poslat nějaký dotaz, a počítač auta odpoví, nebo
jestli tam ta chyba jezdí "dokola", jako hodnoty z různých čidel. Pokud
je potřeba poslat dotaz, tak to ta univerzální diagnostika nemusí umět.
Zkoušel jsem připojit přes OBD k autu Arduino, a jak jsem zjistil, tak
asi 10% kódů, jako jsou otáčky, rychlost, teplota atd. jsou stejné pro
většinu značek aut, ale ten zbytek si dělá každý výrobce podle svého.
Takže univerzální diagnostika nemůže pokrýt všechny značky aut.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora