Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 2 16:53:44 CEST 2023

Děkuji za tip. To čidlo má samostatný chybový kód a ŘJ by měla bezpečně
poznat, že se jedná o něj, ale kdo ví.

Signál z něho jsem měřil, ale nemaje osciloskop s pamětí, nemůžu s
jistotou tvrdit, jestli je OK. Možná už je na čase ten můj BM566
odsunout a pořídit něco aktuálnějšího.

Fakt je, že ta čidla jsou tam 2 (na klikovce a na vačkách), tak je
zkusíme prohodit, třeba se něco stane.

JMN