Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 2 09:47:49 CEST 2023

Zdravím,

kamarád, který se diagnostikou kdysi zabýval, by doporučil
zkontrolovat snímač otáček - je to v podstatě ozubené kolo s indukčním
snímačem. Ale berte to jako výstřel naslepo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby

po 1. 5. 2023 v 13:27 odesílatel Jiří Majzlík Nemeček <jirry na centrum.cz>