Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Květen 2 00:32:48 CEST 2023

Takové záhadologické problémy s autem vždy způsoboval starý filtr
paliva. Po výměně a ujetí pár desítek km se stane zázrak. Zdalipak byl
měněn jak měl? Pokud je "lifetime" v čerpadle, tak prostě na tu hadičku
k motoru jeden přidejte.