Re: OT FVE na střeše SVJ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 2 13:08:37 CEST 2023

je na to dotace, tak proc pokladat otazky ? :-)
precetl jsem si castecne prispevky pod clankem a celkem me desi, ze se
bere jako samozrejmost, ze neni problem, aby si kdyboliv a kolik se
zamane FVE "odplivnou" do site a pak si elektriku vezmou kdy se jim to
zrovna hodi. a to "smeleni" s elektrikou by melo fungovat po cely rok.
to je proste uplne mimo realitu dratu a stability site. a to, ze musim
mit porad aktivne pokryto 100% potrebne elektriky, o tom ani nemluve.
tohle nedopadne dobre.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65