Re: OT FVE na střeše SVJ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 2 12:50:30 CEST 2023

Už jsem asi moc starej, ale nějak nechápu jak by to bylo technicky
realizováno. Může mi to někdo vysvětlit prostými slovy ?

Chápal bych, že mi "někdo" zaplatí určitou cenu za výrobu (a dodávku do
sítě) a naopak já budu platit jinou cenu za odběr, přičemž měrná
jednotka bude odpovídat energii. Ale hlava mi nebere jak tuto energii
rozlišovat podle toho kdo jí vyrobí a komu jí pošle (platba za
distribuci dle délky trasy). Nějak mi to připomíná atomstop.

Mrazík