Re: OT FVE na střeše SVJ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 2 13:23:06 CEST 2023

Souhlas. Stále si myslím, že nejlepší řešení by bylo: nulový přetok
(mimo technologického, který nemůže narušit síť a nic za něj nedostanu)
= nulová buzerace. Baterky, velké tak, aby stačily pojmout to, co za den
vyrobím a za 24 hodin dokážu spotřebovat zase nejsou tak drahé, z
vlastní zkušenosti mi vyplývá, že do 100 000 Kč za baterku se musím vejít.

Martin Záruba