Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 31 19:07:59 CEST 2023

A jak to pak funguje, když dobíjíte baterií nabíječkou? U mé služební O3 je
výslovně uvedeno, že při běžném provozu se může vybít baterie a je třeba ji
dobít externě. A když jsem to několikrát dělal, nic se nestalo, žádný
problém nenastal.