RE: Startovací kabely - návod z internetu...

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Březen 31 18:51:46 CEST 2023

Bohužel je - jak jsem psal už mám špatnou zkušenost - prostě to tak inteligentně baterku dobíjelo až ji to dobilo 😊
Ten idiot ji prostě měl za poškozenou a bral to tak, že má nízkou kapacitu a podle toho se k ní choval. Ono se dá ten modul většinou resetnout ještě nějakou magickou kombinací tlačítek jako: zmáčni dvakrát trojuhelník, pravý blinkr, otoč klíček oběhni třikrát auto a zatrub. Plus většinou musí ta baterka být plna.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, March 30, 2023 10:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Nebude to tak horky, taky jsem premyslel, jak na vymenu pred par lety, AGM, SS a podobne vychytavky... Tak jsem koupil baterku za tretinu ceny co by stala vymena v servisu a uz 3 roky v klidu funguje.
Mereni kapacity skrz proud neverim, nakonec obcas pripojim nabijecku primo na baterii a dotlacim ji do plna, to by se z toho RJ musela zblaznit.
A taky na ruznych forech to lidi resi ultimativne tak, ze proste jen odpoji snimani proudu na minusu, nabijeni pak funguje normalne a ne ekologicky a baterka je spokojena...