Re: Startovací kabely - návod z internetu...

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 31 08:08:29 CEST 2023

to naznacuje jen dve veci. budto ti, co to vyvijeli nejsou vyvojari, ale
kaštani, nebo tato "funkcnost" je zamer. pripadne kombinace :-)
to, ze je potreba okolo servisovani aut delat ruzna kouzla je mi znamo.
proto take nas aktualni domaci autopark o 5ks techniky konci rokem
vyroby 2004. mozna diagnostika na novejsi roky vyroby uz zlevnila a sel
by rok vyroby posunout, ale osobne me k upgradu nic netlaci.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín