Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Březen 31 08:31:39 CEST 2023

Dobrý den,

U mého auta ano, ale v servisu ji měnili asi 3/4 hodiny. Na baterce
nahoře je deska s pojistkama, relátkama a nějakou elektronikou. A
přístup úplně nah....
Já bych se do toho snad ani sám nepouštěl. Zdechlo mi to ráno, asi 3km
od servisu. Zavolal jsem jim, přijeli, nastartoval jsem z externího
zdroje, který dovezli, a jel za nima do servisu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora