Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Březen 31 18:21:23 CEST 2023

Díky za praktické zkušenosti, zkusím tedy naroutovat balancer.
Předběžně to vidím na step-upy. U každého článku 2xMOSFET, 2x dioda, 1x
cívka, 1x ATtiny + nějaké pasivy a pojistky. Ještě to promyslím, ten
step-up je pro 10S trochu na hranici, ale chci to přihodit k várce
desek, co budu objednávat nejpozdějc v neděli... V nejhorším budu mít
jednu sadu podložek pod nohy stolů, tak kdyby tu někdo měl křivou
podlahu... :-)

PH