Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 31 18:47:05 CEST 2023

Ono to balancovat při velkých proudech při odběru bude objemné, nebude to
kam dát.
Já myslím, že by opravdu stačilo např. 1x za 3 měsíce zkontrolovat napětí
jednotlivých bloků..

Jinak ještě taková informace - baterie 36V z nějakého hoverboardu neměla
balancér vůbec žádný, byly tam k baterkám paralelně nějaké válečky, co se
chovaly jako zenerka na 4V.
Vždycky v té dutině co vznikla mezi články když jsou u sebe byly 4 tyhle
válečky.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>