Koncept stolniho voltmetru - male mozkoboureni

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 30 23:09:30 CEST 2023

Takže při návrhu HW jde jen o to, aby se na vstup převodníku dostala ta
AC složka s dostatečným rozsahem frekvencí. Najít 0, spočítat RMS, tedy
geometrický průměr, z AC složky a ještě třeba najít max, by snad ten
programátor zvládnul, ne?

PH