Koncept stolniho voltmetru - male mozkoboureni

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 30 23:32:21 CEST 2023

A protože ten převodník umí obě polarity, tak by se nemuselo nic
přepínat. Ve finále to může do počítače pořád posílat DC, RMS max a min.
Jen to RMS musí mít delší dobu průměrování, ideálně na 1 a víc násobky
cellé periody podle nalezené frekvence.
Takže může 1000x za sakundu posílat DC jako doteď a k tomu přidat RMS,
který bude průměr za periody které se dokončily od posledně (f>1kHz),
nebo opakovat poslední, pokud není žádná nová dokončená (f<1kHz). A k
tomu podobně udělané max a min.

Pokud se to nepokazí AC schopnostma hardwaru, může to bejt dost super.
Dost pochybuju, že nějaký analogový "RMS usměrňovač" může dosáhnout
srovnatelných parametrů:-)

PH