Remote debugging Was: Návštěva v NXP Rožnov p.R.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 29 12:35:55 CEST 2023

Ako vsetky dobre napady, aj toto pada na hubu ked pride na detaily t.j.
diablov.

Mali sme (mame?) tu vlakno, kde pan kolega Andel so svojimi desatrociami
skusenosti sa pokusa rozchodit debugovanie na stole...

Nie zeby sa ti diabli nedali riesit - ci uz systematicky alebo ad-hoc pre
dany pripad - ale to znamena venovat tomu pozornost, a to znamena naklady.
Hobby segment znamena malo penazi.

Inak existuju komercne riesenia v tomto smere, a nezaznamenal som, ze by to
boli nejake vyrazne zlate bane.

wek