termostat REX-C100

Aleš Vašák vasak na avas.cz
Pondělí Březen 27 10:12:57 CEST 2023

tak ještě dokončení celé akce s termostatem:

dorazil termočlánek, tentokrát jsem objednal typ J, a s ním se teplota
měří správně

protože předtím zkoušené termočlánky (oba typ K) se při orientačním
měření zdají být ok, zbývá samotný termostat – chyba je teda asi u něj,
konrétně v přepočtu napětí na teplotu pro články typ K

--
a.v.