MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 27 06:36:59 CEST 2023

v zapalu reseni mam ty cerpadla zrovna otevrene na "dratku" a
laskaduinu, ze se to musi vyzkouset :-) ale kdyz ted jde jen o ten
ventil, tak bych rad bezne reseni. ta kombinace s cina_ventilem nejak
funguje, tak mam chvili cas patrat po necem lepsim. a ono to urco
existuje. kazdej karburator ma preci takovej ventil.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín