MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Březen 27 07:26:47 CEST 2023

vystrel od boku:
Nie je za tym "zatvaranim sa " ventilu pokles tlaku pred nim ?

Dodo

po 27. 3. 2023 o 6:37 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):