Re: MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Březen 27 06:29:39 CEST 2023

Co tam dat rovnou místo ventilu peristalticke čerpadlo?
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: "hw konfera" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 27.03.2023 06:07
> Předmět: MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

hezky den.
 poridil jsem k cnc routeru nove nizkotlake rozprasovaci chlazeni. mam ho
 od kamarada co ho nepotreboval, protoze dela jen drevo. nez jsem ho od
 nej koupil, tak jsem ho i kratce vyzkousel,m ze mi vyhovuje, hlavne
 jemnost nastaveni. zkouzka ale byla bohuzel moc kratka :-)
 http://www.dynacut.eu/schmiersystem_mde.html <http://www.dynacut.eu/schmiersystem_mde.html>