Re: Rybičky a LED osvětlení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 26 21:09:04 CEST 2023

Když už tam máš to ESP, tak bych to vytůnil a dal k tomu bluetooth
senzor světla, aby to poznalo, že je venku zataženo a taky aby se to
nenechalo rozhodit zimním a letním časem.
A na to je přece nejlepší použít senzor s e-paper displejem:
https://www.aliexpress.com/item/1005002535901726.html

A ještě k tomu máš senzor teploty, takže můžeš rybkám vhodně topit
ekvitermem a ještě vlhkost, takže jim ve vhodnou dobu můžeš zapršet :)

Jinak taky jsem dělal ten s velmi pomalou rampou. Trochu pozor na
barevné složení a na to, že PWM potřebuješ dost rychlou, ty potvory vidí
rychleji než lidi.

P.S. zkoušel jste někdo "naklonit" ryby tím, že jim svítíte z boku? Jsem
si o tom v nějaké knížce přečetl a jednou jsem při čištění akvária opřel
zapnuté světlo zboku a ryby se okamžitě naklonily. To jsem nečekal.