Re: Rybičky a LED osvětlení

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Březen 28 12:50:51 CEST 2023

Bude stačit PWM 150Hz a 16bit rozlišení? Nebo to je pořád moc blikavé na
ryby? Já tam mám totiž takovéto zapojení PMOSFETU:

https://www.puhy.cz/temp/mosfet.png

- na D4 je krásná PWM z ESP32, ale je to použitelné jen do cca 150Hz. S
vyšší frekvencí to je pro vyšší value v PWM na osciloskopu už jen rovná
čára. Mám úplně špatně odpory, nebo to mrší ten BC546? Nebo se nestíhá
zavírat jeden nebo druhý tranzistor? Nebo ten mosfet je nějaký fake?

Díky,

HP