Re: Rybičky a LED osvětlení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 26 20:24:14 CEST 2023

Mám už víc let malé DPS s ATtiny a displejem, dělají přesně tohle.
Algoritmus je triviální, v nastavenou dobu začne nastavenou rychlostí
růst jas, až za několik hodin dosáhne maxima. A v druhou nastavenou dobu
zas začne stmívání. Mám tam rozlišení 1/10000, původně bylo 1/1000, ale
při nižších jasech byly skoky moc velké.
Má to dva kanály, takže např. kytky mají i východ a západ:-)

PH