hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 26 20:00:26 CEST 2023

No já to beru tak, že osmiramenný lustr, který se rozsvěcí na Štědrý den
a ještě před tím 3x za rok, nemusím napojovat na solár, naopak na
pracovním stole se vyplatí ušetřit včetně výměny svítidla za jiné. Navíc
zrovna tvar lišty, nejlíp přes celý stůl, se mi jeví jako nejpraktičtější.

PH