hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 26 21:23:31 CEST 2023

... a až vynalezneš COB led pásky, tak už nebudeš chtít nic jiného.
https://www.aliexpress.com/item/1005004635579613.html
Pozor na Color Rendering Index (RA), těžko se hledají větší hodnoty.