Převod na DC

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Březen 25 14:10:41 CET 2023

Jeee, to je perfektní nápad. To řeší mnoho problémů současně: (možná by
tam ani ty diody být nemusely, ten který dává menší napětí do výstupního
kondenzátoru se automaticky odlehčí/vypne)

1) Nemůže nastat přetok do sítě.

2) Chodí to i při výpadku sítě, což běžný GRID-FREE ne.

3) Step-up bude mít určitě větší účinnost než střídač.

4) Výkon střídače zůstane pro to, kde je opravdu nutný střídavý proud.

Jediná otázka a zde by mě moc zajímal názor ostatních, co všechno snese
stejnosměrné napájení.

1) Žárovky - určitě

2) Led žárovky -  nejspíš taky

3) Zářivky - snad

4) Nabíječky pro mobil - ?

5) PC = jeho spínaný zdroj ?

6) Plotýnky keramické desky? (je tam nějaká elektronika)

7) Televize ?

co Vás ještě napadá?

Martin Záruba